Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

'' HELLAS - XENIOS '' AND THE ... MY ALPHABET


Ως πολίτης μιας ιστορικής χώρας αυτού του κόσμου που έχει μια τεράστια πολιτιστική κληρονομιά, γνωρίζω ότι πάντα θα κρίνομαι αν είμαι άξιος να την προστατεύω και να υπενθυμίζω ...


...σε όλους πως ο παναρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, είναι η σημαντικότερη πηγή της σοφίας και της γνώσης, είναι η πηγή των βασικών αξιών της πνευματικής εξέλιξης της ανθρωπότητας.
Αποδέχομαι αυτό που μου συνέβη, να γεννηθώ και να μεγαλώσω σε έναν τόπο που στα σπλάχνα του κρύβει σπουδαίες αποδείξεις για το σκοπό της ύπαρξης του ανθρώπου.
Η Ελλάδα είναι ένας τόπος ιερός για όλη την ανθρωπότητα, είναι ένας τόπος που όλοι πρέπει να προστατεύουν, να τον τιμούν, να μελετούν και να εισπράττουν γνώση, σοφία και δύναμη για Αλληλεγγύη, Ειρήνη, Ευημερία.
Πολίτες από όλα τα έθνη που ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο και παράλληλα επισκέφθηκαν την Ελλάδα, λένε ότι είναι ένας παράδεισος για διακοπές, αλλά το πιο σπουδαίο είναι πως λένε ότι είναι ένας τόπος που σε μαγεύει και σου χαρίζει γνώση και σοφία μέσα από την πανάρχαια πολιτιστική κληρονομιά του.
Είναι λογικό να το λένε αυτό, γιατί όταν επισκεφτείς τα αρχαιολογικά, βυζαντινά και λαογραφικά μουσεία, όταν μπεις σε αρχαιολογικούς χώρους, σε εκκλησίες, όταν πας σε μια λαϊκή γιορτή σε κάποιο χωριό, έρχεσαι πιο κοντά στα μυστικά της ύπαρξής σου. Τότε μπορείς να περπατήσεις στα βουνά, στις λίμνες στα ποτάμια. Να γίνεις ένα με τα μυστήρια και τους μύθους, να δεις την αλήθεια και να ξεφύγεις από τους φόβους, να γίνεις φίλος με τη φύση σου, να νιώσεις το πνεύμα σου και το σώμα σου ελεύθερο.
Είμαι ένας άνθρωπος που γεννήθηκα στην Ελλάδα της Μέσης Γης. Μπορεί να τρομάξω από το άγνωστο, αλλά δεν φοβάμαι να παλέψω μαζί του, μπορεί να ηττηθώ, αλλά δεν φοβάμαι την ήττα, μπορεί να με σκοτώσουν, αλλά δεν φοβάμαι το θάνατο, γιατί πρόλαβα και την γνώση μου την μετέδωσα σε άλλους.
Αυτό είναι το θαύμα, η παράδοση της άυλης και πιο ακριβής κληρονομιάς, η «αθανασία της γνώσης» που μέσα σε αυτή κατάφερα να είμαι κι εγώ, έστω ως ένα απειροελάχιστο και αυτό μου αρκεί για να είμαι ευτυχισμένος.

Γρηγόρης Βερροιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.