Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

THE CYCLIST IN THE WORLD



Το πρώτο μου ωραίο δώρο ήταν ένα αυτοκινητάκι που είχε πετάλια, από τότε το μυαλό μου ήταν στα ταξίδια...





...Μεγαλώνοντας σκεφτόμουν να γίνω ναυτικός, 











ένας όμως εφιάλτης με έκανε να δω τον εαυτό μου ναυαγό.










 Πήγα φαντάρος, 











ασχολήθηκα με την μουσική, 











τον αθλητισμό, 








 το σκεφτηκά και το ξανασκέφτηκα 












και ένα βραδάκι πήρα την απόφαση μου…








...θα γίνω ένας ασήμαντος δημοσιογραφάκος που με το ποδήλατο μου θα γυρίζω το κόσμο.
Με το ποδηλατάκι πραγματικά γνωρίζεις τον κόσμο, αργά, αθόρυβα, σταθερά.




Γνώρισα ανθρώπους παγκοσμίως γνωστούς για το επιστημονικό τους έργο, για την προσφορά τους στο χώρο της τέχνης και του θεάματος, αλλά και πολλούς καθημερινούς ανθρώπους, γνώρισα πολιτισμούς, είδα πολλά και πέρασα απίστευτα ωραίες εμπειρίες αλλά και δύσκολες στιγμές.
Το ότι είμαι Έλληνας και έχω Ελληνική παιδεία, με διευκόλυνε να καταλαβαίνω με ευκολία τον πολιτισμό μιας χώρας που επισκέπτομαι.
Αυτή η ΄΄ ιδιαίτερη αξία ΄΄ είναι προσόν, γιατί μου δίνει την δύναμη να αξιολογώ τον κάθε συνάνθρωπο μου, με κριτήριο τον σεβασμό και να αναπτύσσω με ευκολία σχέσεις.
Το ποδήλατο μου, με διευκολύνει να κινούμε οικονομικά, με ηρεμεί και είναι μια συνήθεια μέσα στην καθημερινότητά μου, παράλληλα είναι το σπίτι μου και η δουλειά μου.
Η δουλειά μου σχετίζεται με το ρεπορτάζ και τις καταγραφές πολιτιστικού, κοινωνικού και περιβαλλοντικού περιεχομένου.
Είναι ανθρωποκεντρική,  έχει σχέση με την ανακάλυψη και έχει περιπέτεια.  
Έχει πολλές και ιδιαιτέρες τεχνικές, γιατί συνδυάζει πολλά.
Για μένα είναι τρόπος ζωής και ελπίζω κάποτε οι δημοσιογράφοι ποδηλάτες του κόσμου να γίνουν πολύ.   
Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα γι αυτή την σπάνια δουλειά, επικοινωνεί μαζί μου μέσα από το skype: opodilatis1

  





Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
THE CYCLIST IN THE WORLD





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.